Organizacija Facebook Takmičenja – Nagradne Igre

Danas su sve popularnije Facebook Nagradne Igre, statistika kaže da je više od 70% korisnika učestvovalo u nekoj nagradnoj igri i da taj broj i dalje raste.

Facebook trenutno širom sveta ima skoro 2 milijadre korinika i predstavlja obavezan deo poslovanja svake firme.
Bilo da želite da promovišete sebe, uslugu ili proizvod, kreiranje Facebook strane je prvi i ključni korak u Vašem pozicioniranju na Facebooku.

Osim ako niste već prepoznatljiv brend kao sto su Coca-Cola ili BMW, sledeća faza je privlačenje i upoznavanje Facebook korisnika sa tim šta radite i šta nudite.

Jedan od najzanimljivih i najboljih načina da to uradite je kroz organizovanje Facebook Takmičenja (Facebook Timeline Contest) na zidu vaše facebook stranice.

ORGANIZACIJA FACEBOOK PAGE CONTEST TAKMICENJA MSRBIJA MARKETING SRBIJA

Organizovanje Facebook Takmičenja

Takmičenja na Facebooku mogu da privuku veliki broj učesnika u kratkom vremenskom periodu što bitno utiče na poslovanje firme.

Veliki broj vlasnika Facebook strana je to već prepoznao i takmičenja se sve češće pojavljuju kao novi vid promocije proizvoda, usluga ili brenda.

Pored promocije kao glavnog cilja, organizovanjem takmičenja stičete i važne informacije o korisnicima koje možete koristiti i u budućim marketing kampanjama.

Cilj

Definišite cilj koji želite da postignete i na osnovu toga planirajte sledeće korake. Postavite se u ulogu prosečnog korisnika Vaše strane i pokušajte da odredite njegove motive i želje.

Ako je Vaš cilj povećanje prodaje, koncentrišite se na prikupljanje podataka korisnika, dok za ostale cilj može biti jednostavno povećanje broja fanova i akcija na Facebook strani.

Nagrada

Ponudite takmičarima Vaš proizvod ili uslugu kao nagradu, tj. najboljem na kraju takmičenja. Ako želite da privučete što više korisnika koji mozda i nisu Vaša ciljna grupa ponudite nesto što bi i njima bilo zanimljivo kao npr, karte za muzički dogadjaj, sportsku opremu, vikend aranžman itd.

Kreiranje takmičenja

  • Kreiranje prepoznatljivog i čistog dizajna sa istaknutim logotipom
  • Osmišljavanje teme takmičenja i pitanja
  • Definisanje pravila učešća i dodele nagrada
  • Promocija
  • Praćenje i analiza rezultata
  • Kraj takmičenja
  • Detaljna lista svih učesnika u Excelu