
FACEBOOK MARKETING cene oglašavanja Meta Ads
Facebook je društvena mreža koja je nastala 2004. godine. Do danas je ova inovacija XXI veka promenila mnoge sfere svakodnevnog života: kako komuniciramo sa bliskim ljudima, kako se informišemo, kako iskazujemo svoje stavove i osećanja. Javnost je dobila još jedan kanal komunikacije koji se prepoznaje kao vrlo uticajan i značajan.
O veličini ove mreže uveravaju sledeći podaci:
- Oktobra 2012. broj korisnika ove mreže dosegao je 1 bilion
- 28. avgusta 2015. je objavljeno da je broj korisnika u tom danu dosegao 1 bilion
- Svaki sedmi stanovnik planete aktivno koristi Facebook na mesečnom nivou, od čega 48% korisnika starijih od 18 godina pristupa Facebook-u na mobilnom uređaju
U Srbiji se takođe prati ovaj trend i ovo tržište ima značajan potencijal:
- U Srbiji ima 3,5-4 miliona mesečno aktivnih korisnika koji su stariji od 18 godina
- 46% mesečno aktivnih, punoletnih korisnika Facebook-a u Srbiji su ženskog , a 54% su muškog pola
- Kada su starosne kategorije u pitanju, 440.000 aktivnih korisnika ima između 13 i 18 godina, 1.000.000 aktivnih korisnika ima 19-25 godina, a broj mesečno aktivnih korisnika koji pripadaju grupi 26-35 godina starosti ima 990.000
- 18% ciljne populacije koristi isključivo mobilni uređaj kada pristupa Facebook-u, 24% koristi isključivo desktop računar za pristup Facebook-u, a 58% koristi neki mobilni uređaj i desktop računar
- 37% korisnika Facebook-a iz Srbije je na svom profilu istaklo da živi u Beogradu (podaci iz Ads managera).
Facebook reklamiranje
Kako je Facebook od starta postao najpopularnija i najkorišćenija društvena mreža, tako je postao i nezaobilazan deo Internet marketinga u Srbiji. Ovo je platforma na kojoj ljudi provode veliki deo svog vremena u toku dana. Kroz FB grupe koje su izgradili prave zajednice oko raznih tema ljudi svakodnevno dele svoja interesovanja, savete, sarađuju, prodaju, kupuju i šire prijateljstva.


Facebook oglasi
Prednosti Facebook oglašavanja ogledaju se u mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljnoj grupi, mogućnosti preciznog targetovanja ciljne grupe po geografskoj lokaciji, demografskim podacima i interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja ovih poruka i mogućnosti praćenja detaljne statistike o broju dosegnutih korisnika, ceni klika i uspešnosti kampanje uopšte.
Pravilnom upotrebom opcija kampanja možemo postići bolju konverziju odnosno prodaju kroz Facebook Ads tako što ćemo FB pixelom pratiti podatke, a te iste upotrebiti kasnije za Custom Audience (retargeting kampanje).
Facebook oglasi se mogu prikazati na News Feed-u korisnika kao Sponsored Posts ili sa desne strane u koloni jedan ispod drugog. Klikom na njih korisnik odlazi na Facebook stranicu brenda ili neku drugu adresu na internetu (npr. na web-sajt). Jednom posebnom sinergijom – dobrim oglasom, kvalitetnom stranicom i dobrim sadržajem dobijamo željeni rezultat i povećavamo CTR (clickthrough rate).
Svako će kliknuti na oglas koji se po nečemu izdvaja od drugih i ukoliko stranica na koju oglas vodi pruža konkretne informacije i još poneki zanimljiv sadržaj vezan za brend (što je deo kampanje koja se bavi kreiranjem i osmišljavanjem postova na stranici), korisnik će tu rado provesti neko vreme, lajkovaće stranicu, a ukoliko mu vaše usluge nisu trenutno potrebne, sigurno će vas se setiti sledeći put kada mu zatreba proizvod ili usluga koju nudite.
Kreiramo strategiju Facebook oglašavanja
- istražujemo tržište,
- pronalazimo odgovarajuću ciljnu populaciju,
- ističemo prednosti u odnosu na konkurenciju,
- kreiramo i dizajniramo oglase,
- vodimo kampanju,
- optimizujemo kampanju u skladu sa praćenim rezultatima,
- kreiramo i prilagođavamo „landing page” ili baner koji vodi klik na oglas,
- vodimo vašu Facebook stranicu,
- kreiramo tabove,
- tražimo materijal, dizajniramo postove i objavljujemo zanimljiv i relevantan sadržaj na stranici,
- optimizujemo strategiju nastupa u skladu sa rezultatima,
- vodimo profesionalnu komunikaciju sa korisnicima stranice i
- izrađujemo detaljne mesečne izveštaje.
Vežite svoje ciljne korisnike za svoj brend tako što ćete ih edukovati i informisati o razlozima zašto je usluga ili proizvod koji nudite baš ono što njima treba!
Vežite svoje ciljne korisnike za svoj brend tako što ćete ih edukovati i informisati o razlozima zašto je usluga ili proizvod koji nudite baš ono što njima treba!
Kako da kroz FB ads prodajete na Instagramu?
Znamo da uz pojavu Facebook-a došao ubrzo i Instagram koji je sve više modernizovao prodaju za nešto mlađu populaciju (međutim tokov godina sve se sjedinilo tako danas svi imaju po najmanje 2 društvene mreže na kojima su stalno).
Online prodaja kroz Instagram raste iz dana u dan za skoro sve biznisa. Od butika do multikompanija, čak je i NFT zvanično moguće prodavati putem Instagrama.
Saznaj više o promociji svog biznisa na Facebooku
Ukoliko želite više informacija vezanih za kampanju koja se odnosi konkreno na vašu kompaniju, pošaljite nam upit i u najkraćem mogućem roku dobićete predlog najbolje strategije i optimalni raspored budžeta koji će pronaći ciljne korisnike, a u skladu sa vašim načinom poslovanja i finansijskim mogućnostima!