Povrat investicije
Šta god da je cilj vaše kampanje, male su šanse da se ostvari ako vašu stranicu ne vide pravi ljudi. Sa nama uvek imate povrat investicije, zato što vam dovodimo klijente koji žele da kupe.
Konverzija
Vaši klijenti su online ovog trenutka i traže vas. Da li vas pronalaze? Ako vas pronalaze da li vas kontaktiraju? Konverzija posetilaca koji se interesuju za vaše proizvode i usluge u kupce je podjednako nauka i umetnost. Kada klijent dođe na vašu stranicu potrebno ga je ubediti da kupuje od vas, zato vam treba tim koji će obaviti ceo proces jer poslednji i prvi koraci su jednako bitni.
Sa milionima korisnika u Srbiji gotovo da nema onog ko ne koristi neku društvenu mrežu , pametnom analizom ciljne grupe koja nam je dostupna u toliko detalja, da možemo targetovati majke sa decom od 0-5 meseci pa do očeva koji kupuju najskuplje auto delove, vlasnike FB stranica, tinejdžera koji istražuju nove brendove… Sve ovo je samo primer potencijala koje nam društvene mreže pružaju kako bi došli do idealnog kupca.
Iskustva velikih i malih biznisa govore da Facebook Ads ima veći povrat investicije nego TV oglašavanje u zadnjih 5 godina, a dolaskom TikToka i jačanjem YouTuba možete zamisliti šta nas sve čeka u budućnosti, zato je pravo vreme da odmah uskočite u ove vode ako želite da vam biznis raste.
Šta mi to sve radimo?
Full circle digital marketing
Svaku kampanju kreiramo sa vizijom, strategijom i ciljem. Pratimo ROI jer smo svesni da jedino profit daje budućnost vašem biznisu. Zato svaku kampanju baziramo na tačnim podacima.
Facebook marketing
Kristalno je jasno da je FB još uvek #1 prodajni kanal za većinu online i oflline biznisa
Instagram Marketing
Povezujemo IG sa webshopom, kreiramo i vodimo profile, povećavamo upite i prodaju
Google Ads
Search Ad, PPC, CPC instant rezultati za one biznise čije usluge u trenutku pretražuju
YouTube marketing
Jedna od unosnih biznisa je razvoj YT kanala a isto tako i ogroman potencijal za razvoj brendova
TikTok
Kreiramo ideje i video sadržaj za jednu od najpopularnijih društvenih mreža u svetu
Remarketing
Jedna od najvećih potencijala (ne juri nove kupce ako stare nisi konvertovao)
Analiza idealnog kupca
Kreiramo avatara (idelanog kupca) za vašu uslugu, proizvod ili bombone 😀
Google recenzije
Vodjenjem Google my Business Profila dovodite kupce do vrata (bukvalno)
Email marketing
Specijalnizovani mejlovi koji edukuju, neguju i konvertuju vaše subscribere (na svim jezicima)
Vodimo društvene mreže
Vodimo i kreiramo kompletan sadržaj i planer za društvene mreže (visual & copy)
Kampanje vodimo analizom činjenica i tačnih podataka
Kreiranje kampanje sa vizijom, strategijom i ciljem je ključni korak ka postizanju uspeha u marketingu vašeg biznisa. Vizija definiše željeni ishod kampanje i kako bi trebalo da izgleda u budućnosti. Strategija je plan akcija koji će se sprovesti kako bi se ostvarila vizija, a ciljevi su merljivi rezultati koje želite postići.
Praćenje povrata ulaganja (ROI – Return on Investment) je takođe veoma važno jer vam omogućava da razumete koliko novca i resursa ulažete u kampanju i koliko vam se taj ulog isplati. To vam pomaže da identifikujete uspešne taktike i kanale, kao i da optimizujete svoje marketinške napore.
Baziranje kampanje na tačnim podacima je ključno jer vam omogućava da donosite informisane odluke. Podaci mogu obuhvatati demografske informacije o ciljnoj publici, ponašanje korisnika, trendove na tržištu, konkurenciju itd. Analiziranje tih podataka omogućava vam da prilagodite svoje marketinške poruke, kanale i taktike kako biste postigli bolje rezultate.
Lajkovi nisu prodaja (ali to već znaš)
Tačno tako, lajkovi na društvenim mrežama nisu direktno ekvivalentni prodaji. Lajkovi predstavljaju jedan od metrika angažovanosti (engagement) kojima se meri koliko je korisnika zainteresovano za vaš sadržaj. Međutim, sama angažovanost ne garantuje automatski konverziju u prodaju.
Lajkovi mogu biti korisni jer pokazuju da je neko primetio vaš sadržaj i da je imao pozitivnu reakciju na njega. Takođe, veći broj lajkova može poboljšati percepciju vaše marke i izgraditi poverenje kod publike. To može dugoročno doprineti stvaranju baze vernih korisnika i potencijalno uticati na njihovu odluku da postanu kupci.
Ipak, kako biste pretvorili angažovanost i lajkove u prodaju, važno je imati jasno definisanu strategiju koja obuhvata i druge marketinške taktike. To može uključivati stvaranje kvalitetnog sadržaja koji inspiriše ljude da preduzmu željene akcije CTA (call to action) kao što su klik na link, registracija, kupovina ili kontaktiranje vaše kompanije.
Važno je pratiti i meriti ključne pokazatelje uspeha koji su direktno povezani sa prodajom, kao što su konverzije, prosečna vrednost transakcije, stopa zadržavanja kupaca itd. Na taj način možete bolje razumeti kako angažovanost na društvenim mrežama doprinosi vašim prodajnim rezultatima i prilagoditi strategiju u skladu s tim.
Ukratko, lajkovi sami po sebi nisu prodaja, ali mogu biti korisni pokazatelji angažovanosti i imati uticaj na dugoročni rast vašeg poslovanja. Ključno je imati celovitu strategiju koja kombinuje angažovanje na društvenim mrežama sa drugim marketinškim taktikama kako bi se ostvarila željena konverzija u prodaju.
Kroz kampanju ćemo tačno znati koliko košta da neko kupi vašu uslugu / proizvod. Na ovaj način jasno definišemo strategiju i plan razvoja odnosno profita vašeg biznisa. Spremni da krenemo u saradnju? Pošaljite upit ovde.