Danas u 2020. skoro svaki biznis ima makar jednostavan osnovni sajt (ukoliko nemaš obavezno klikni ovde). Ali imati sajt ne znači i imati gomilu klijenata, naprotiv često čujemo da sajt ne donosi novac – to znači da je pravo vreme za redizajn sajta.
Bez sumnje je vaša prvobitna ideja ta da sajt donosi novac, inače ga ne bi ni radili. Međutim onda ste zaboravili na njega i on je sada zaostao u vremenu što bi se reklo.
Ako vaš trenutni sajt NE DONOSI profit - zakažite sastanak.
Vaš sajt treba da prodaje. Sajt koji duže vreme nema prodaja mora da promeni nešto inače će vremenom napraviti veću glavobolju.
Ono je što je sada važno je da ga prilagodite korisniku a da ne pričamo o UX i da mora biti responsive na svim uređajima (mobilni, tablet, laptop, pc). Po rečima gugla prioritet je mobile view, samim tim responsive sajt je #1 prioritet, pored SSL sertifikata (https://) i brzine očitavanja.
Ako želite da organski budete na 1. strani Google pretrage pročitajte više o SEO optimizaciji ovde.
Imamo bezbroj primera gde je na osnovu redizajna, shop počeo da raste iako je pre toga mesecima bio “mrtav” – uz pomoć SEO optimizacije i PPC kampanja čiji je budžet samo 200eur mesečno.
Šta podrazumeva redizajn sajta ?
To znači da vaš trenutni sajt koji na primer nije responsive na svim uređajima, rekonstruišemo sve kompletno u moderniji i funkcionalniji sajt. Redizajn može uključivati promene u vizuelnom izgledu sajta, uključujući izmenu boja, fontova, stilova i rasporeda elemenata na stranici. Cilj je poboljšati estetiku sajta i stvoriti privlačan i intuitivan izgled. Redizajn sajta može biti jednostavan kozmetički “lifting” ili temeljna promena celokupne arhitekture sajta, u zavisnosti od potreba i ciljeva vlasnika sajta.

- dugme za kontakt koje vas prati na svakoj strani
- forma za upit bez spama
- lakša navigacija i bolji UX za korisnike
- vidljivost i preglednost sadržaja
- povezivanje na Google Search Engine
- optimizacija stranica
- menjanje strukture
- dodavanje novih stvari i funkcija
- još mnogo toga
Ovo iznad su samo neke od mogućnosti prilikom redizajna, verujte u online svetu je najvažnije da vaš sajt ima funkciju.
Koji su benefiti redizajna:
#1 Novi izgled web stranice
Kada angažujete programera web stranice da obnovi vašu veb lokaciju, možete očekivati da će vaša veb lokacija imati svež izgled. U stvari, ovo je možda najočiglednije očekivanje koje biste imali kada redizajnirate svoju veb lokaciju. Sa novom i živopisnom veb lokacijom, možete očekivati da će vaši posetioci ostati duže na vašoj veb lokaciji. Drugim rečima, možda ćete dobiti nižu stopu posete samo jedne stranice kada redizajnirate svoju veb lokaciju.
Kada obnovite svoju veb lokaciju novim dizajnom, dobijate sledeće prednosti:
- Manji bouce rate
- Više konverzija
- Bolje angažovanje korisnika
- Lojalni korisnici koji će se vratiti na vašu veb lokaciju
Web dizajn se neprestano menja i evoluira, a trendovi i očekivanja korisnika se takođe menjaju. Redizajniranje sajta omogućava vam da osvežite izgled i održite korak sa aktuelnim dizajnerskim trendovima. Ovo je posebno važno kako biste ostavili dobar prvi utisak na posetioce i privukli ih da istraže vašu ponudu.
#2 Bolje performanse
Tokom redizajniranja vaše veb stranice, vaš veb dizajner bi nadogradio sve dodatke ili module vaše veb stranice. Kao rezultat toga, vaša veb lokacija radi bolje u pogledu vremena učitavanja, kompatibilnosti pregledača, kompatibilnosti uređaja itd. Redizajn takođe može pomoći vašoj veb lokaciji da ostane zaštićena od različitih vrsta ranjivosti.
Ako su dodaci ili moduli vašeg sajta zastareli, takođe morate da rekonstruišete svoj sajt (ne ostavljajte zadnja vrata hakerima).
Ako to ne učinite, možda ćete morati da se suočite sa nekoliko izazova kao što su dole:
- Nedostatak performansi koji može biti u obliku sporog učitavanja, neispravnosti nekih funkcija itd.
- Redizajn vam može pomoći da poboljšate brzinu učitavanja stranica
- Nedostatak sigurnosti, što znači da vaša veb lokacija postaje ranjiva (napad hakera)
- Ponekad zastareli dodaci ili moduli takođe mogu da dovedu do povremenog kvara vaše veb lokacije
- Neažuriranje dovodi do ubacivanja VIRUSA i HAKOVANJA kroz zastarele plugine
#3 Ažurirani sadržaj
Kada ponovo napravite svoju veb lokaciju, dobijate priliku da ažurirate sadržaj (slike i tekstove) na svom sajtu. To znači da će sada posetioci vaše veb stranice videti ažurirane informacije kao što su usluga, adresa kancelarije, proizvodi itd.
Kada vaše preduzeće više ne radi po starom obrascu kao što je prikazano na vašoj veb lokaciji, morate da obnovite svoju veb lokaciju.
Evo nekih od primera promene poslovnog modela:
- Vaše preduzeće više ne pruža usluge pomenute na veb lokaciji
- U potpunosti ste promenili svoju liniju proizvoda
- Promenili ste naziv preduzeća ili preduzeća
- Da li ste nedavno promenili svoj poslovni model? Ako jeste, trebate angažovati nekoga da redizajnira vašu veb lokaciju u skladu sa novim poslovnim zahtevima.
#4 Virus na sajtu (hakeri napali sajt)
Na kraju, ali ne i najmanje važno, ako je vaša veb lokacija zaražena virusima i malverom, možda ćete morati da redizajnirate veb lokaciju. Iako vam kreator web sajta (pojedinac/agencija koja je napravila sajta) može pomoći da rešite bezbednosne probleme na sajtu, u nekim slučajevima ćete možda morati da redizajnirate sajt radi bolje zaštite.
Kako redizajn može pomoći da se popravi infekcija virusom ili malverom na vašoj veb lokaciji?
- Postavljanjem ažurirane verzije CMS-a od nule
- Ažuriranjem ili zamenom zastarelih dodataka i modula
- Korišćenjem pouzdane i ažurne teme za svoju veb lokaciju
- Uklanjanjem nepotrebnih datoteka ili kodova sa vaše veb stranice
Prilagođavanje promenama poslovnih ciljeva
Vreme i ciljevi vašeg online biznisa se mogu promeniti od trenutka kada je sajt prvobitno dizajniran. Redizajn sajta vam omogućava da prilagodite sajt novim poslovnim ciljevima, promenama u ponudi proizvoda ili usluga, kao i novim strategijama marketinga. Na taj način možete osigurati da vaš sajt pruža relevantne informacije i podršku vašim trenutnim poslovnim potrebama. Korisničko iskustvo je ključno za uspeh online biznisa.
Redizajn sajta vam omogućava da unapredite korisničko iskustvo kroz bolju navigaciju, optimizaciju brzine učitavanja stranica, jasan i intuitivan dizajn interfejsa, kao i prilagođavanje sajta za mobilne uređaje. Ovo će korisnicima olakšati pronalaženje informacija, obavljanje kupovine ili obavljanje drugih akcija na vašem sajtu.
Online tržište je veoma konkurentno, a redizajn sajta može vam pomoći da se istaknete u moru konkurencije. Dizajn koji je vizuelno privlačan, funkcionalan i prilagođen korisnicima može vam pomoći da privučete nove posetioce, zadržite postojeće korisnike i steknete prednost u odnosu na konkurente. Uzimajući u obzir ove ključne razloge, redizajn sajta postaje neophodan korak za svaki online biznis koji želi ostati konkurentan i uspešan.
Poboljšanje konverzija
Redizajn sajta može se fokusirati na poboljšanje konverzija, odnosno pretvaranje posetilaca u kupce. Kroz bolje dizajnirane pozive na akciju, jasnije postavljene ciljeve i bolje organizovane informacije, možete poboljšati efikasnost sajta u pretvaranju posetilaca u akciju, bilo da je to kupovina proizvoda, popunjavanje forme ili prijava na radionicu, newsletter ili nešto treće.

Koliko košta redizajn sajta?
Cena varira u zavisnosti od toga šta je potrebno da se promeni, uradi, kompletan redizajn sajta može koštati 450 EUR ili 3.000 EUR, cena u redizajnu nije ključna stvar jer sajt koji stoji svakako samo gubi vaše vreme i novac, ono što je važnije da posle redizajna sajt ima funkciju i zarađuje novac.
Web shop koji nije donosio novac čak i sa marketing kampanjama koje ste puštali na Facebooku i Instagramu, uz malu prepravku i modifikaciju mogu značajno povećati prodaju.
Ukoliko su neke manje prepravke u pitanju, pozovite nas možda Vam i ne naplatimo i objasnimo kako da sami uradite 🙂
Redizajn sajta je ključan za svaki biznis iz više razloga. Prvo, tehnološke i dizajnerske promene brzo napreduju, a sajt je često prvi kontakt sa klijentima. Ažuriranje dizajna omogućava da vaša kompanija ostavi pozitivan prvi utisak i drži korak sa trenutnim trendovima.
Drugo, tehnološke promene se stalno dešavaju. Ako vaš sajt nije optimizovan za različite uređaje (mobilne telefone, tablete), brzinu učitavanja i bolje pretraživače, gubite potencijalne korisnike i rangiranje na pretraživačima kao što je Google.
Treće, promena u potrebama korisnika. Prepoznavanje promena u preferencama i potrebama korisnika može rezultirati redizajnom kako bi se sajt prilagodio novim zahtevima i poboljšao korisničko iskustvo UX/UI.
Četvrto, konkurencija. Ako vaši konkurenti redovno ažuriraju svoje sajtove kako bi ponudili bolje korisničko iskustvo i usluge, zaostajanje u dizajnu može vas dovesti u nepovoljan položaj na tržištu.
Peto, optimizacija za konverzije. Redizajn sajta omogućava vam da bolje usmerite korisnike prema ciljevima kao što su kupovina, upit za uslugu, kontaktiranje ili preuzimanje sadržaja. Poboljšane konverzije znače veći povrat na ulaganje.
Konačno, sigurnost i tehnološka ažuriranja. Tehnološke promene ne odnose se samo na dizajn već i na sigurnosne aspekte. Redizajn omogućava implementaciju najnovijih sigurnosnih rešenja i zaštita od potencijalnih sajber pretnji.
Vreme je da redizajniraš sajt!
Poboljšaj UX/UI
imaćeš više prodaja
Prilagodi svoj sajt potencijalnim kupcima, povećaćeš prodaju i istaći se među konkurencijom. Svako bira ažuran, vizuelno dobar i funkcionalan sajt.
U suštini, redizajn sajta nije samo estetsko unapređenje, već ključni korak za održavanje konkurentske prednosti, poboljšanje korisničkog iskustva i iskorišćavanje tehnoloških napretka u korist vašeg biznisa.
Povećate performanse sajta > što će povećati broj poseta > veći % konverzija > biznis raste + sajt donosi profit.
Kontaktirajte nas za redizajn vašeg sajta ,obavezno ako imate web shop jer sudbina Vašeg biznisa i prodaje zavisi od vašeg pravog izbora partnera za saradnju – izaberite nas za vaš projekat.