Instagram marketing | Marketing Srbija

Instagram marketing

Trenutno od svih društvenih mreža Instagram reklamiranje ima najbolji efekat, a kako i ne kada se samo u Srbiji svakodnevno na ovu aplikaciju uloguje preko 1,5 miliona ljudi. Dakle vaši potencijalni klijenti upravo sada provode vreme na Instagramu, pitanje je da li pronalaze i Vaš biznis?

Instagram oglašavanje je najbolji način da vaše proizvode/usluge prikažete ciljnoj grupi!

Šta je reklamiranje na Instagramu?

Sponzorisanje sadržaja da on dodje do što većeg broja targetirane ciljne grupe. Možete sponzorisati post (slika, video) i Instagram Story (koji tkaodje može sadržati sliku, video ali i link ka vašem sajtu).

Oglašavanje na Instagramu može pomoći vašem brendu da bude prepoznatljiv, web sajt bude posećeniji, ali i da dobijete više fanova = više potencijalnih kupaca.

Ono što ovu mrežu razlikuje jeste to što nema mesta za puno teksta. Instagram je vizuelnog karaktera te i sama reklama treba biti vizuelno privlačna kako bi njen uticaj bio efektniji.

Cena Instagram oglašavanja?

Model plaćanja se razlikuje na osnovu kampanje, da li je CPC (cost-per-click = cena po kliku) ili CPM (cost per impressions = cena po pregledu).

Kako je Instagram platforma koja svakim danom dobija na značaju tako i cena klika raste. Ali, imamo dobru vest! Kada je reč o reklamiranju na Instagramu, imate mogućnost da u potpunosti i precizno kontrolišete troškove reklamiranja.

Možemo da ograničimo budžet po danu ili ga rasporediti tako da kampanja traje onoliko dana za koliko ste izdvojili novac.

Postoji još jedna mogućnost a to je da napravimo kampanju tako da se reklama pojavljuje samo odredjenim danima i odredjenom vremenu ili po principu link clicks, impressions ili daily unique reach.

Koji je cilj reklamiranja?

Zavisno od vrste biznisa tj kakvu uslugu/proizvod promovišete postavljaju se i različiti ciljevi kampanje na Instagramu:

  • Brand awareness: ovo je najčešći cilj kada je Instagram u pitanju, on vam može pomoći da se vaš brend (odnosno reklama) prikaže korisnicima koji će potencijalno biti zainteresovani za ono što vi nudite.
  • Reach: donosi vam veći domet objave, odnosno, vašu reklamu će videti više ljudi.
  • Traffic: ako želite da više ljudi poseti vaš sajt ili online prodavnicu, ovo je cilj za vas.
  • Engagement: ovaj cilj vam omogućava da dobijete više lajkova, deljenja i druge akcije.
  • App Installs: ukoliko želite da korisnici preuzmu vašu aplikaciju.
  • Video Views: s obzirom na to da ste već uložili vreme i novac u svoj video sadržaj, sigurno želite da ga na pravi način ispromovišete.
  • Conversions: poslednji, ali ne i najmanje važan cilj su konverzije. Zahvaljujući ovoj mogućnosti, vaši lead-ovi se pretvaraju u konverzije, ondosno, korisnici se odlučuju za akciju koju vi želite da oni preuzmu.

Zašto Instagram marketing?

Jer trenutno ima najbolji efekat i najbolje rezultate od svih drugih društvenih mreža, ljudi reaguju na dobre slike i dobar video. Sa novim mogućnostima i mestima gde može da se reklamira pruža odličan izbor za većinu biznisa.

Reklamiranje na Instagramu čini da proširite bazu klijenata, povećate online prodaju, pretstavite brend celom svetu ili da se lokalnim targetiranjem na Instagramu pretstavite svom komšiluku.

BESPLATNA procena kampanje vašeg biznisa na Instagramu?