Marketing Srbija – Sajtovi + SEO

Running-Google-Ads-campaign-msrbija

Google Ads (AdWords)

Google AdWords kampanja danas Google Ads– budite uvek na prvoj strani Googla, targetiranjem i objavljivanjem Google Ad – oglasa dobijate više klijenata i više profita. Rezultati su vidljivi odmah. Ovo je najbolje rešenje za sve one koji hoće da brzo i jednostavno naprave svoju reklamnu kampanju iz razloga jer se možete predstaviti ljudima koji traže ono što vi nudite. Ocenom kvaliteta samog oglasa Google Ads vas rangira da budete ispred konkurencije (o tome više na blogu).

Usluge oglašavanja na Guglu

Koje su prednosti reklamiranja na Google?

  • Besplatno prikazivanje reklame a platite samo onda kada neko stvarno “klikne” na Vašu reklamu i dodje na Vaš sajt
  • Nakon prijavljivanja i odredjivanja budžeta nema dodatnih troškova niti zahteva
  • Laka integracija sa Vašim web sajtom
  • Vaša advertizing kampanja će reklamirati Vaš web sajt na Google.com i Google Maps i Google Partner Network po istoj ceni
  • Privucite više lokalnih korisnika na Vašu web stranicu i na taj način promovišite Vaš web sajt
  • Prodajte lako vaše proizvode/usluge online

Kada neko traži proizvod, uslugu, ili frazu koja je bliska ili koja bliže odredjuje vas i vaš proizvod, Google Ads reklama se može pojaviti na vrhu rezultata pretrage, sa strane ili posle rezultata pretrage na Google.com sajtu.

Kako da počneš Google Ads (AdWords) kampanju?

Da bi startovali vašu Online Google reklamnu kampanju treba da definišete ciljeve, odredite mesečni budžet i da nam pošaljete neke osnovne informacije o vašem biznisu, a mi ćemo na osnovu svih tih informacija analizirati potražnu i izabrati ključne reči i izraze koje će “aktivirati” vaš Google oglas koji bi za rezultat prikazali na prvoj strani Googla za datu reč.

Nije potreban nikakav dodatni menadžment i angažovanje sa vaše strane i ne zaboravite plaćate samo kada neko stvarno klikne na vašu Google reklamu i dodje na vaš web sajt.

Pošaljite nam ovde upit i naši “Google Qualified Individuals” će vas kontaktirati da zajedno napravimo vašu prvu Google kampanju ili izvučemo maksimum iz tekuće.

Google Display Ads (baneri)

Google Display oglasi (Google oglasi za prikazivanje) su oglasi koji se prikazuju na različitim veb sajtovima unutar Google Display mreže. Ova mreža obuhvata veliki broj sajtova i aplikacija širom interneta, što omogućava da se vaši oglasi prikažu raznovrsnoj publici.

Ovi oglasi mogu biti u različitim formatima, kao što su slikovni oglasi, video oglasi, tekstualni oglasi, interaktivni oglasi i druge vrste kreativnih formata. Oni se prikazuju korisnicima kada pregledaju sajtove ili koriste aplikacije unutar Google Display mreže.

Zašto su Google Display oglasi dobri za vaš biznis:

  • Velika pokrivenost publike: Google Display mreža obuhvata mnogo veb sajtova i aplikacija kao i YouTube platformu, što omogućava da vaši oglasi budu prikazani širokoj publici. Ovo vam omogućava da dosegnete veliki broj potencijalnih klijenata.
  • Precizno ciljanje publike: Google Display oglasi omogućavaju precizno ciljanje publike na osnovu demografskih karakteristika, interesa, pretraživanja i ponašanja korisnika. Ovo vam omogućava da prikažete oglase samo onim osobama koje su relevantne za vašu ponudu, povećavajući tako šanse za konverziju.
  • Diversifikacija marketinške strategije: Google Display oglasi vam omogućavaju da proširite vašu marketinšku strategiju i doprete do publike koja možda nije aktivna na Google pretrazi. Ovo je posebno korisno za brendiranje i povećanje svesti o vašem brendu.
  • Raznovrsni formati oglasa: Ova vrsta oglasa podržava različite formate, što vam omogućava da prilagodite oglase kako bi bolje odgovarali vašoj ciljnoj publici i poboljšali angažovanje.
  • Praćenje performansi: Google Display oglasi pružaju detaljne analize i metrike o performansama vaših oglasa. Možete pratiti stope klikova, konverzije i druge važne metrike kako biste bolje razumeli uspeh vaših kampanja i mogli ih optimizovati za bolje rezultate.
  • Fleksibilnost budžeta: Možete postaviti budžet za Google Display kampanje prema vašim mogućnostima i marketinškim ciljevima.

U kombinaciji sa drugim marketinškim strategijama, Google Display oglasi mogu biti moćan alat za povećanje svesti o brendu, generisanje potencijalnih kupaca i povećanje prodaje vašeg biznisa. Međutim, važno je pažljivo planirati kampanje, ciljati pravu publiku i kreirati privlačne oglase kako biste postigli najbolje rezultate.

Šta je potrebno da počnemo Google reklamiranje?

Prva i osnovna stvar koji trebate imati jeste web sajt. Da bi pozicija vašeg google oglasa bila na prvoj strani potrebno je da ponudite veću cenu klika od konkurencije (ukoliko se borite za istu reč).

To možemo postići ukoliko je vaš sajt optimizovan za mobilne uredjaje, brzo očitava stranice sajta, pregledan i user friendly za korisnike.

Koliko košta reklamiranje na Google?

Cena Google oglasa nije uvek ista i ona varira u zavisnosti od frekvencije ključne reči za koju želite da se prikazuje vaš Google reklama. Ukoliko je ključna reč primer “frizer” njena cena je viša u odnosu na “frizer u Beogradu” jer se reč “frizer” koristi češće i u svakom kontekstu.

Ali ne brinite, nećemo pogadjati cenu 🙂 Nakon analize i pripreme Google Ads kampanje za Vaš biznis znaćemo tačno cenu klika za svaku reč za koju želite da se vaša reklama prikazuje na Guglu.

proces-ppc

Remarketing kroz Google Ads

Remarketing je taktika prikazivanja ciljanih oglasa ljudima koji su već posetili ili preduzeli neke aktivnosti na vašem sajtu. Što pomaže kada želimo da povećamo prodaju potencijalnih kupaca tako što napravimo segmentaciju publike onih koji su izvršili kupovini i samo njima prikazujemo slične proizvode ili prikazujemo benefit banere (dodatni popust za korisnike npr.).

Takodje nam pomaže da hladnu publiku konvertujemo u kupce jer prikazujemo reklame shodno njihovim aktivnostima na sajtu, složićete se da je lakše i relevantije prodati uslugu/proizvod nekome ko je već video šta vi radite/prodajte.

Google-shopping-ads (1)

Shopping kampanje

Evo gde možete da vidite oglase Kupovine (Shopping ads) i besplatne prikaze na internetu:

  • na kartici Kupovina u Google pretrazi (u izabranim zemljama)
  • na Google pretrazi, sa rezultatima pretrage (odvojeno od tekstualnih oglasa) i na Google slikama
  • na sajtovima Google-ovih partnera za pretragu (zavisno od partnera kod koga se oglašava)

Oglasi Kupovine i besplatni oglasi mogu da se prikazuju istovremeno sa tekstualnim oglasima i na taj način prikazuju se korisnicima koji pretražuju slične fraze. To znači da korisnici mogu da pronađu ono što im najbolje odgovara (vizuelno) pre nego što kliknu da obave kupovinu, što vam može pomoći da povećate prodaju.

Spremni za više upita?

Unapredite svoje oglašavanje sa Google Ads! Počnite danas i ostvarite veću vidljivost, više potencijalnih klijenata i povećajte prodaju. Naš tim stručnjaka je spreman da vam pomogne. Kontaktirajte nas za besplatnu konsultaciju i otkrijte kako optimizovati vaše kampanje i ostvariti uspeh na internetu!

Popunite formu ispod i stupite u kontakt sa našim timom.


Scroll to Top
Call Now Button