Danas su sve popularnije Facebook Nagradne Igre, statistika kaže da je više od 70% korisnika učestvovalo u nekoj nagradnoj igri i da taj broj i dalje raste.
Facebook trenutno širom sveta ima skoro 2 milijadre korinika i predstavlja obavezan deo poslovanja svake firme.
Bilo da želite da promovišete sebe, uslugu ili proizvod, kreiranje Facebook strane je prvi i ključni korak u Vašem pozicioniranju na Facebooku.
Osim ako niste već prepoznatljiv brend kao sto su Coca-Cola ili BMW, sledeća faza je privlačenje i upoznavanje Facebook korisnika sa tim šta radite i šta nudite. Vođenjem vašeg brenda na društvenim mrežama dobijate na kredibilitetu kod publike.
Jedan od najzanimljivih i najboljih načina da to uradite je kroz organizovanje Facebook Takmičenja (Facebook Timeline Contest) na zidu vaše facebook stranice.
Organizovanje Facebook Takmičenja
Takmičenja na Facebooku mogu da privuku veliki broj učesnika u kratkom vremenskom periodu što bitno utiče na poslovanje firme.
Veliki broj vlasnika Facebook strana je to već prepoznao i takmičenja se sve češće pojavljuju kao novi vid promocije proizvoda, usluga ili brenda.
Pored promocije kao glavnog cilja, organizovanjem takmičenja stičete i važne informacije o korisnicima koje možete koristiti i u budućim marketing kampanjama.
Cilj
Definišite cilj koji želite da postignete i na osnovu toga planirajte sledeće korake. Postavite se u ulogu prosečnog korisnika Vaše strane i pokušajte da odredite njegove motive i želje.
Ako je Vaš cilj povećanje prodaje, koncentrišite se na prikupljanje podataka korisnika, dok za ostale cilj može biti jednostavno povećanje broja fanova i akcija na Facebook strani.
Nagrada
Ponudite takmičarima Vaš proizvod ili uslugu kao nagradu, tj. najboljem na kraju takmičenja. Ako želite da privučete što više korisnika koji mozda i nisu Vaša ciljna grupa ponudite nesto što bi i njima bilo zanimljivo kao npr, karte za muzički dogadjaj, sportsku opremu, vikend aranžman itd.
Kreiranje takmičenja
- Kreiranje prepoznatljivog i čistog dizajna sa istaknutim logotipom
- Osmišljavanje teme takmičenja i pitanja
- Definisanje pravila učešća i dodele nagrada
- Promocija
- Praćenje i analiza rezultata
- Kraj takmičenja
- Detaljna lista svih učesnika u Excelu