Facebook je društvena mreža koja je nastala 2004. godine. Do danas je ova inovacija XXI veka promenila mnoge sfere svakodnevnog života: kako komuniciramo sa bliskim ljudima, kako se informišemo, kako iskazujemo svoje stavove i osećanja. Javnost je dobila još jedan kanal komunikacije koji se prepoznaje kao vrlo uticajan i značajan.
O veličini ove mreže uveravaju sledeći podaci:
- Oktobra 2012. broj korisnika ove mreže dosegao je 1 bilion
- 28. avgusta 2015. je objavljeno da je broj korisnika u tom danu dosegao 1 bilion
- Svaki sedmi stanovnik planete aktivno koristi Facebook na mesečnom nivou, od čega 48% korisnika starijih od 18 godina pristupa Facebook-u na mobilnom uređaju
U Srbiji se takođe prati ovaj trend i ovo tržište ima značajan potencijal:
- U Srbiji ima 3,5-4 miliona mesečno aktivnih korisnika koji su stariji od 18 godina.
- 46% mesečno aktivnih, punoletnih korisnika Facebook-a u Srbiji su ženskog , a 54% su muškog pola.
- Kada su starosne kategorije u pitanju, 440.000 aktivnih korisnika ima između 13 i 18 godina, 1.000.000 aktivnih korisnika ima 19-25 godina, a broj mesečno aktivnih korisnika koji pripadaju grupi 26-35 godina starosti ima 990.000.
- 18% ciljne populacije koristi isključivo mobilni uređaj kada pristupa Facebook-u, 24% koristi isključivo desktop računar za pristup Facebook-u, a 58% koristi neki mobilni uređaj i desktop računar.
- 37% korisnika Facebook-a iz Srbije je na svom profilu istaklo da živi u Beogradu.( Zvanični podaci dobijeni iz Facebook alata za oglašavanje.)
Da li imate Facebook stranicu? Želite da saznate kako da unapredite online prodaju vaših usluga/proizvoda na facebooku? Kliknite ovde.