Kako marketirati knjigovodstvenu agenciju | Marketing Srbija - Izrada Web Sajta

Kako marketirati knjigovodstvenu agenciju

Najbolje mesto za reklamiranje vaše knjigovodstvene agencije je njen veb-sajt, a kako biste to uradili na najefikasniji način zahvaljujući kojem ćete da privučete što veći broj klijenata, najvažnije je da napravite odličan strateški plan za marketiranje.

U nastavku dajemo nekoliko saveta pomoću kojih ćete moći da načinite prave marketinške korake i tako poboljšate poslovanje vašeg preduzeća.

1. Ažurirajte vašu internet stranicu

Bacite objektivan pogled na veb-sajt vaše knjigovodstvene agencije kako biste zaključili šta treba da menjate. Istraživanja su pokazala da 38% posetilaca napušta internet stranicu sa neprivlačnim sadržajem ili dizajnom. Pod neprivlačnim veb-sajtom podrazumeva se onaj na kojem ima previše ili premalo sadržaja koji pronalazite tako što se igrate žmurke i u jednom trenutku niste sigurni da li vi tražite ili vas traže.

Ukoliko na internet stranici vaše knjigovodstvene agencije naširoko govorite o svim uslugama koje ona pruža, dolazi do nagomilavanja sadržaja. Zato se fokusirajte na najvažnije usluge, a kada uspostavite kontakt sa potencijalnim klijentima, moći ćete da im predstavite i ostale stvari kojima se vaša agencija bavi.

Ako, s druge strane, na vašoj internet stranici nema dovoljno osnovnih informacija i kontakt podataka, ili ukoliko su oni negde “zavučeni“, posetioci će vrlo lako da se izgube i razočarano će napustiti vašu internet stranicu i potražiti drugog pružaoca knjigovodstvenih usluga.

Napravite jasan i svež dizajn sajta fokusiran na 3 najvažnija elementa koja svaka agencija za knjigovodstvo treba da ima na početnoj stranici: kontakt podaci, kratka informacija o agenciji i uslugama koje pružate i putokaz šta posetioci sledeće treba da urade (na primer, da pretraže vaše usluge, pročitaju utiske vaših klijenata, zatraže cenu usluga i slično.)

Takođe se postarajte da na internet stranici napravite odeljak sa najčešće postavljanim pitanjima, jer na taj način pomažete posetiocima sajta vaše knjigovodstvene agencije da brzo pronađu odgovore koji ih zanimaju.

2. Budite u vrhu lokalnih rezultata pretrage

Ažurirana internet stranica znači da imate dobro određene ključne reči za optimizaciju sajta za pretraživače (SEO.) Optimizacija sajta predstavlja proces povećanja broja posetilaca veb-sajta, a to se postiže tako što se radi na ostvarivanju što bolje pozicije sajta u rezultatima pretrage.

Pošto nije nimalo lako pratiti SEO standarde i razumeti ključne indikatore, neke knjigovodstvene agencije odlučuju da taj posao prepuste u ruke stručnjacima za optimizaciju sajta za pretraživače.

Kada tražite takve eksperte, odaberite one kojima su bliski porezi i računovodstvo, jer oni znaju najbolje ključne reči i trendove specifične za knjigovodstvenu profesiju.

3. Pokrenite i redovno vodite blog

Blog predstavlja mesto na kojem vaša knjigovodstvena agencija može da reprezentuje veštine i znanja vaših partnera i zaposlenih tako što ćete na njemu objavljivati tekstove u vezi sa knjigovodstvom, promenama poreskih propisa i sl.

Za knjigovodstvenu profesiju karakteristične su stalne promene i usavršavanje metoda rada: pojavljuju se novine u sprovođenju revizije, implementiraju se novi načini rada, usavršavaju se softveri za knjigovodstvo i slično. Zato se preporučuje da na blogu profesionalne knjigovođe zaposlene u vašoj agenciji pišu tekstove o tim novinama, usavršavanjima i svojim iskustvima u radu.

Ukoliko na blogu objavljujete članke čije su teme relevantne za vaše klijente, privući ćete čitaoce i izgradićete reputaciju kompanije koja zna koje su teme u današnje vreme najaktuelnije i najinteresantnije vlasnicima biznisa. Osim toga, blog će podržati vaše aktivnosti na polju I-mejl marketinga i društvenih mreža, pa čak može i da doprinese boljoj pozicioniranosti vašeg sajta u rezultatima pretrage ukoliko su vam internet stranica i blog na istom domenu.

Odlučite li da vodite blog, važno je da znate da je konstantnost najbitnija. Odredite raspored objavljivanja postova na vašem blogu i pridržavajte ga se. Uspešnom blogu treba vreme da pridobije pristalice koje će da uživaju u vašim postovima.

4. Efikasno koristite društvene mreže

Benefiti društvenih mreža za biznise su ogromni, i to je razlog zašto one predstavljaju jedan od najmoćnijih metoda digitalnog marketinga koji se koristi za objavljivanje sadržaja i povećanje vidljivosti vašeg brenda na internetu.

Iako mnoga preduzeća imaju naloge na platformama kao što su Twitter i LinkedIn, vlasnici biznisa često ne znaju kako da ih efikasno iskoriste za reklamiranje svoje delatnosti.

Ukoliko ste ušli u arenu društvenih mreža, bitno je da ih uvrstite u vašu marketinšku strategiju tako što ćete redovno da objavljujete postove i da budete u interakciji sa pratiocima.

Kada ubacite vaš biznis u sredinu u kojoj ljudi šeruju, lajkuju i razgovaraju, poboljšaćete njegovu vidljivost i povećaćete saobraćaj ka vašem sajtu.

Društvene mreže su zasnovane na dijalogu. Posmatrajte ih kao mesto za konverzaciju, i ako ih koristite na pravi način, humanizovaćete vaš biznis. Kako biste postigli najbolje rezultate, objavljujte sadržaj koji vaši pratioci vole da dele i komentarišu, čime ćete potencijalno da uspostavite vezu sa njima.

5. Uložite više napora u I-mejl marketing

Iako mnoga preduzeća komuniciraju sa klijentima putem elektronske pošte, većina njih ne iskorišćava u potpunosti mogućnosti koje ovaj kanal za komunikaciju pruža.

Uložite napor u I-mejl marketing tako što ćete pretplatnicima vaše mejling liste redovno slati informacije i privlačan sadržaj u vezi sa strategijom poslovanja i finansijama, ali tema ne mora da bude samo knjigovodstvo.

Ne zaboravite da dizajnirate vaše mejlove tako da budu pristupačni za prikazivanje na mobilnim uređajima. Izbegavajte duge, iscrpljujuće odlomke sadržaja. Umesto toga, šaljite vašim pretplatnicima atraktivan sadržaj sa hiperlinkovima koji vode ka internet stranici vaše knjigovodstvene agencije, jer želite da pozovete vaše pretplatnike da posete vaš sajt kako bi pronašli još sličnog sadržaja. Ne pokušavajte da sav posao završite mejlom; vaš veb-sajt je mesto na kojem će ljudi da vam se obrate za knjigovodstvene usluge.

6. Analizirajte veb-sajtove konkurencije

Svima nam je dobro poznato da se na greškama uči, ali kada se radi o reklamiranju vaše knjigovodstvene agencije, potrudite se da ne učite na svojim, nego na tuđim greškama. Zato preporučujemo da se pozabavite internet stranicama drugih agencija za pružanje računovodstvenih usluga kako biste uočili njihove eventualne propuste u veb-dizajnu ili sadržaju stranice i tako izbegli da i vi načinite iste.

Analiziranjem konkurencije isto tako možete da zapazite neka dobra rešenja ili ideje koje na neki način možete da implementirate na vašu internet stranicu.

7. Reklamirajte se na relevantnim internet resursima

Na vebu postoji mnogo portala specijalizovanih za knjigovodstvo na kojima ljudi iz struke objavljuju svoje radove. Kako biste poboljšali pozicioniranost vašeg sajta ali i reputaciju vaše agencije, neka knjigovođe zaposlene kod vas objavljuju svoje tekstove na takvim resursima, uz povratni link ka vašoj internet stranici.

U tu svrhu možete i da uspostavite saradnju sa onlajn časopisima za ekonomiju među čijim čitaocima se verovatno kriju vaši potencijalni klijenti.

Zaključak

Važno je da zapamtite da je prihvatanje tehnologija jedna stvar, ali najvažnije je da ih iskoristite kako biste poboljšali korisničko iskustvo klijenata. Veoma je bitno da shvatite da je postizanje aktuelnosti u knjigovodstvenoj branši stalan proces, a ažuriranje strategija internet marketinga i prikupljanje lojalnih pristalica na vebu su najbitnije za pridobijanje klijenata. Ukoliko ste dovoljno otvoreni i agilni, ako vam internet tehnologije postanu prioritet zajedno sa strategijom digitalnog marketinga, ostvarićete nadmoć na aktivnom i pretrpanom tržištu.