Pravo vreme za redizajn web sajta | Marketing Srbija

Pravo vreme za redizajn web sajta

Pitate se da li je sada vreme za redizajn sajta koji ste radili pre nekog vremena ili niste zadovoljni izradom sajta? Zanima vas naravno koliko će to da vas košta? Ovako, redizajn sajta i cena zavise od nekoliko parametara ispod.

Kako danas sve više koristimo mobilne uređaje u svakodnevnom životu, samim tim i vaš sajt treba biti responziv tj prilagodljiv na svim uredjajima. Google kaže da je jedan od glavnih prioriteta da vaš sajt bude responsive!

Ukoliko vaš sajt ima isti dizajn poslednjih 3-4 godina onda je krajnje vreme da uradite redizajn. Nemojte dozvoliti da vaš posetilac napusti vaš web sajt samo zato što vam je dizajn staromodan.

Redizajn web sajta može doprineti da za kratko vreme Vaš sajt dobije potpuno nov i moderniji izgled.

izgled-sajta-pre-posle-redizajna-marketing-srbija-msrbija

Kako da znate kada je vašem sajtu potreban redizajn?

  • Da li su trenute informacije na sajtu ažurne? – proširili ste ponudu, a o tome na sajtu nema ni reči, promenili ste kontaktne informacije ali vas mušterije traže na staroj adresi, imate nove cene, itd…
  • Da li navigacija omogućava lako kretanje kroz sadržaj?
  • Klijenti se žale da ne mogu da lako dodu do informacija na Vašem sajtu?
  • Da li je sajt konkurencije funkcionalniji?
  • Da li Vaš sajt izgleda zastarelo u odnosu na druge web sajtove?
  • Da li sadržaj na sajtu šalje pravu poruku?
  • Da li posetioci mogu lako da stupe u kontakt sa vama?
  • Da li se stranice učitavaju sporo?
  • Da li je sajt uopšte povezan sa Google Search Engine u svojoj kategoriji, a ako jeste da li ste zadovoljni njegovom pozicijom na Googlu?
  • Da li pretragom ključnih reči dolazite do vašeg sajta preko Googla?
  • Da li ste zadovoljni njegovom estetikom (odnos boja, privlačan interfejs, user friendly)?
  • Da li su svi linkovi na sajtu ispravni?
  • Da li vam sajt donosi profit ili gubitke? Tj dovodi ili odvodi potencijalne klijente sa sajta?
  • Da li možete sami lako i brzo ažurirati informacije bitne za vaš sajt?
  • Da li je vaš sajt povezan sa socijalnim mrežama poput Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram?
  • Da li imate stalnu interakciju sa posetiocima sajta?

Da li znate kako vaši ciljni posetioci, klijenti, prijatelji i svi drugi doživljavaju vaš sajt?

Imate na pitanja iznad bar jedan negativan odgovor? Pozovite nas odmah ili pošaljite upit ovde.
A mi ćemo zajedno sa vama uradi redizajniranje sajta u cilju podizanja performansi sajta na nivo koji očekujete od vaše internet prezentacije.

izgled redizajn sajta cena web sajt redizajn

Redizajnom možete dobiti moderniji i kvalitetniji sajt!

Tokom redizajna Vaš web sajt gubi svoj identitet na bolje ili lošije, zavisi ko vam radi i na koji način. Redovni posetilac vaše web stranice možda vas neće odmah prepoznati i postoji mogućnost od gubitka istih, ali samo zato što misle da su došli na pogrešnu stranicu a ne zato sto im se ne svida Vaš novi izgled. Zato jako je bitno da informišete svoje posetioce o novom dizajnu. Možda je to logotip, možda font, neki detalji koji su vam dali pečat originalnosti. Ali ukoliko radite sa nama znajte da o tim stvarima nećete morati da brinete.

Kada je vreme za redizajn?

Redizajn sajta se nužno pojavljuje kao posledica nedovoljno optimizovanog sajta, odnosno površnog pristupa prilikom njegove izrade, ili su jednostavno tehnologija izrade i/ili pristup njegovoj izradi i funkcionisanju zastareli.

Pored osnovnih naznaka koje smo već naveli ako na web sajtu imate zbunjujuće navigacije koje vam korisnike i nakon par klikova ne uspevaju doći do informacije – to vam je jedan od glavnih znakova da je vreme za redizajn. Ako nemate dobre rezultate na Googlu onda je vreme za redizajn kao i rad na SEO optimizaciji sajta.

Kako izgleda proces redizajna?

  • Analiza trenutne situacije sajta
  • Razvoj poslovnog modela redizajna
  • Specifikacija – opis svega što treba imati nova verzija sajta
  • Ponuda – cena redizajna i dogovaranje rokova
  • Redizajn sajta
  • Promocija web sajta + SEO