10 najpoznatijih alata za praćenje vremena (time tracking) | Marketing Srbija - Izrada Web Sajta

10 najpoznatijih alata za praćenje vremena (time tracking)

Koliko puta smo rekli: „Kada bih samo imao više vremena”. Činjenica je da bi par dodatnih sati u toku dana moglo povećati profitabilnost na poslu, međutim, znamo da je vreme nepovratni resurs koji se ne može stvoriti.

Ukupno vreme koje imamo na raspolaganju za rad nije toliko važno koliko je zapravo bitna organizacija istog. Sve se svodi na produktivnost!

Ako ste osoba koja želi da poboljša sopstvenu ili ukupnu produktivnost kompanije, odabir pravog time tracking softvera može predstaviti važnu prekretnicu u vašem poslovanju.

To je dovoljan razlog da investirate u svoje poslovanje izborom jednog od sledećih alata koji će praćenje vremena, troškova i fakturisanje učiniti neverovatno jednostavnim.

Danas uz veliku raznolikost alata na tržištu, izbor pravog softvera bi mogao da bude problematičan.

Iz tog razloga smo vam olakšali odluku odabirom 10 alata koji će vam pomoći pri izboru savršenog alata za praćenje vremena i koji će u potpunosti odgovarati potrebama vase firme.

1.Time Analytics-najmnoćniji alat za praćenje vremena

Time Analytics je jednostavan alat za donošenje pametnih, poslovnih odluka.

Ako želite da pratite, upravljate i optimizujete vreme, troškove ili produktivnost celokupne radne snage, Time Analytics možete smatrati strateškim partnerom za vaš uspeh.

Pomoću ovog alata možete otkriti svoje najvrednije klijente, projekte, stopu iskoristivosti vremena za svakog zaposlenog, naplative i nenaplative sate i ostale bitne pogodnosti. Potrebno je svega nekoliko minuta vremena da bi se ispunio dnevni timesheet, zahvaljujući jednostavnim šablonima.

Time Analytics se integriše sa Excel-om, što ga čini još savršenijim pomoćnikom za fakturisanje koji brzo pokazuje vase vremenske podatke pritiskom na nekoliko tastera.

Glavne karakteristike I prednosti:

  • Sveobuhvatni, intuitivni i detaljni timesheet
  • Intuitivno evidentiranje toka posla
  • Obračun naplativih sati, stope iskorišćenosti vremena, ukupnoh troškova, stope troškova po klijentu, aktivnosti I projektu
  • Vremenski pregled za izabrani period za svaku osobu, zadatak, projekat
  • Uvid u prekovremene radne sate
  • Priprema podataka za fakturisanje na osnovu jakih činjenica

Probni period:

60 dana

Cena:

Mesečni plan:

Besplatna verzija za male timove

Do 5 korisnika, 30 klijenata, 30 projekata i 100 mesečnih unosa po korisniku.

Starter  4,99 $ / osobi mesečno

Do 15 neograničenih korisnika, do 150 klijenata i 24-časovna podrška e-poštom.

Optimum plan 6,99 $ / osobi mesečno

U poređenju sa početnom verzijom, dobijate neograničen broj korisnika i klijenata.

Premium plan 12,99 $ / po osobi mesečno

Praćenje profitabilnosti i 24h telefonska podrška

Ako se pretplatite na više od 50 korisnika, Time Analytics nudi poseban popust na cene.

Godišnji plan:

Starter: 4,29 USD po korisniku

Optimum: 5,99 USD po korisniku

Premium: 10,99 USD po korisniku

2.Replicon

Replicon je alat za “time tracking” koji pruža napredno upravljanje projektima.

Napredna funkcionalnost timesheet-ova omogućava kompanijama praćenje dragocenih informacija uključujući prijave/odjave zaposlenih, napredovanje zadataka i naplative I nenaplative radne sate.

Glavne karakteristike i prednosti:

  • Pružanje usluga preduzećima svih veličina
  • Sveobuhvatna rešenja koja će vašu kancelariju učiniti bez papira
  • SSL šifrovanje radi zaštite podataka
  • Upravljanje projketima, klijentima I osobljem
  • Upravljanje dokumentacijom I praćenje rokova

 Probni period:

 14 dana

 Cena:

  • TimeBill Quick Start  $60/mesečno za do 5 korisnika+ $10/dodatnog korisnika
  • TimeBill Plus $22/korisnik/mesečno
  • Enterprise Time Tracking (prilagođene cene)

3. Big Time

Big Time tracking softver će pojednostaviti vase najkompleksnije probleme, dok će celokupnom timu pružiti alate koji su im potrebni za dostavljanje naplativog rada na vreme i u okviru budžeta.

Dizajniran je da služi profesionalnim uslužnim firmama poput računovodstvenih, inžinjerskih ,pravnih i IT usluga.

Glavne karakteristike i prednosti:

  • Jednostavan unos vremena zahvaljući timesheet-u koji sadrža sva polja koja su vam potrebna
  • Prilagođeni obračuni I pojednostavljeno fakturisanje- brzo slanje faktura
  • Upravljane novčanim tokovima pomoću fleksibilnih formata za naplatu koji podržavaju postupno fakturisanje
  • Pregled statusa savkog projekta u realnom vremenu na jednoj kontrolnoj tabli
  • Napredni izveštaji i analitika

Probni period:

Da

Cena:

  • Express $10 mesečno
  • Pro $30 mesečno
  • Premier $40 mesečno

4. MyHours

MyHours je softver za praćenje vremena koji omogućava menadžerima kreiranje efikasnijih i produktivnijih projekata. Precizni I moćni izveštaji su jedan od glavnih karakteristika ovog softvera.

Glavne karakteristike i prednosti:

  • Sposobnost upravljanja različitim projektima I zadacima
  • Jednostavan, intuitivan korisnički interfejs
  • Dostupnost aplikacije na mobilnom telefonu
  • Mogućnost klika na dugme za pauzu ili reprodukciju
  • Sadržajni izveštaji
  • Integracija sa Quick Books i Zapier

Probni period:

30 dana

Cena:

  • Free $0 – Za pojedince I timove koji tek otpočinju praćenje vremena
  • Pro $6  – Za Freelancere i timove koji aktivno upravljaju svojim vremenom

5. Scoro

Scoro pomaže profesionalnim uslužnim preduzećima prilikom pojednostavljenja projekata. On omogućava da na jednom mestu kontrolišete celokupan tok posla.

Integracije uključuju: Microsoft Outlook, Microsoft Dynamics, Dropbox, i MailChimp.

Glavne karakteristike I prednosti:

  • Praćenje vremena:svaki zadatk uključuje polja za praćenje utrošenog vremena u odnosu na predloženo vreme za završetak, što znatno olakšava postupak naplate
  • Detaljne kontrolne table
  • Zajednički timski kalendar:dnevna, nedeljna i mesečna podešavanja koja će raščlaniti sve zadatke po prioritetu i satu
  • Holističko upravljanje vremenom
  • Integracija sa 1000+ drugih alata
  •  

  Probni period:

14 dana

 Cena:

•          Plus $ 22 korisnik/mesec

•          Premium $ 33 korisnik/mesec

•          Ultimate $ 55 korisnik/mesec

6. Rescue Time

Rescue Time je cloud-based softver za upravljanje vremenom za zaposlene koji žele da budu efikasniji i produktivniji. Pomoću ovog alata možete tačno uvideti gde vam tačno vreme prolazi, blokirati smetnje i dobiti moćne izveštaje i alate za poboljšanje svakog aspekta vašeg radnog dana.

Glavne karakteristike I prednosti:

  • Automatsko praćenje vremena-bez tajmera I ručnog unosa
  • Detaljni izveštaji I uvidi
  • Praćenje vremena van mreže, jednim klikom
  • FocusTime blokator ometanja

Probni period:
14 dana

Cena:

Mesečni plan

Lite: Free $0

Premium: $12/korisnik

Godišnji plan:

Premium: $78/korisnik

7. Time Tracker

Time Tracker je potpuno opremljeni softver za naplatu I fakturisanje koji nudi sveobuhvatna rešenja za Windows.

Prilagodljiva podešavanja I fleksibilni dodaci omogućavaju timovima lakše praćenje vremena obračuna I sveukupne produktivnosti

Glavne karakteristike I prednosti:

  • Besplatna mobilna aplikacija
  • Prilagodljivo praćenje vremena
  • GPS praćenje lokacije u realnom vremenu
  • Praćenje prisustva zaposlenih
  • Odobrenja za unos vremena
  • Raspored zaposlenih
  • Brza izrada faktura

Probni period:

14 dana

Cena:

Time Tracker

•Godišnja: $6 per user/month

•Mesečna: $ 7.5 per user/month

Billing

•Godišnja: $10 per user/month

•Mesečna: $12.5 per user/month

8. Timecamp

TimeCamp je 100% besplatan time tracking program za timove.

Precizni timesheet-ovi I detaljni izveštaji omogućavaju vam da poboljšate profitabilnost svojih projekata, pratite učinak svojih zaposlenih i uspešno sarađujete sa timom I klijentima.

Glavne karakteristike I prednosti:

  • Planiranje, praćenje I nadgledanje svih projekata
  • Merenje profitabilnosti na osnovu realnih podataka
  • Izračunavanje platnih spiskova i merenje prisustva
  • Operativno i menadžersko izveštavanje
  • Merenje produktivnosti tima I vremena provedenog na web-u i I na drugim aplikacijama
  • Integracija sa više od 100 drugih aplikacija i radnih alata

Probni period:

14 dana

Cena:

  • Free
  • Basic

Godišnja: $ 5.25 korisnik/mesec

Mesečna: $ 5.25 korisnik/mesec

  • Pro

Godišnja: $ 7.50 korisnik/mesec

Mesečna: $ 10 korisnik/mesec

9.Time Doctor

TimeDoctor je jednostavan alat za rast vašeg poslovanja. Pružajući detaljnu analitku radnog,  dana, menadžeri mogu donositi pametne odluke zasnovane na datim podacima.

Alat nudi dodatne funkcije za upravljanje projektima kao i za nadgledanje zaposlenih.

Time Doctor omogućavama korisnicima brz I praktičan unos vremena provedeno na svakom projektu.

Glavne karakteristike I prednosti:

  • Time tracking I nagledanje zaposlenih-kreiranje rezimea provedenog vremena na svakom projektu, klijentu I zadatku
  • Online timesheet-ovi I obračun zarada- potpuno prilagodljivo podešavanje obračuna zarada koje uključuju razne periode obračuna, podržavajući sve valute
  • Merenje produktivnosti I zbirni izveštaji- funkcija nadzora ekrana izveštava o aktivnostima zaposlenih putem snimanja ekrana
  • Upoorenja o ometanju

Probni period:

14 dana

Cena:

  • Basic $7 /mesečno
  • Standard  $10 / mesečno
  • Premium  $20/ mesečno

10. TogglTrack

TogglTrack omogućava “time tracking” bez napora za timove bilo koje veličine, uz podršku većeg broja uređaja.

Alat pomaže timu prilikom uštede novca i vremena pružajući mogućnost praćenje vremena po klijentima I projektima.

Toggl Plan i Toggl Hire su jos dva alata koja Toggl nudi.

Glavne karakteristike I prednosti:

  • One-Click tajmeri- pratite vreme na web-u, dekstopu i mobilnoj aplikaciji jednim klikom
  • Preko 100 integracija sa drugim aplikacijama
  • Primanje upozorenja kada se projekat približava završetku
  • Snimanje ekrana na svakih par minuta- pružanje uvida u nivo aktivnosti miša I tastature
  • Offline praćenje vremena

Probni period:

30 dana

Cena:

  • Free – do 5 korisnika
  • Starter

Mesečno: $ 10 po korisniku mesečno

Godišnje:   $ 9   po korisniku mesečno

  • Premium

Mesečno: $  20 p po korisniku mesečno

Godišnje: $  18  po korisniku mesečno

Zaključak

Bez pomenutih alata gotovo je nemoguće biti ispred konkurencije, optimizovati tok rada i doprineti poslovnom rastu. Time tracking omogućava kompanijama da ostanu na vrhu produktivnosti svojih zaposlenih, nadgledajući njihovo efektivno radno vreme, istovremeno omogućavajući zaposlenima odvajanje od radnog stola i pružanje mogućnosti rada od kuće ili bilo koje druge lokacije.

Ako znate da niste toliko produktivni koliko biste potencijalno mogli biti, vredi isprobati neke od ovih alata i uvideti razliku koju pravi u vašem radnom danu.