Facebook marketing kurs | Marketing Srbija - Izrada Web Sajta

Facebook marketing kurs

Kako je Facebook postao najpopularnija i najkorišćenija društvena mreža, tako je postao i nezaobilazan deo Internet marketinga u Srbiji. Ovo je platforma na kojoj ljudi provode veliki deo svog vremena u okruženju koje im je poznato i u kome se osećaju prijatno i bezbedno. Uz dobro vođenu marketinšku kampanju, korisnici će se vezati za određeni brend, a usput i zabaviti.

Prednosti Facebook oglašavanja:

  • Dvosmerna komunikacija,  vrlo važna pogodnost na Facebook-u je povratna informacija (feed back) u vidu lajka, komentara, pitanja ili deljenja sadržaja sa facebook stranice kojim korisnici iskazuju svoj stav o kampanji i brendu.
  • Pronalaženje ciljne grupe, uz precizan sistem targetiranja Facebook oglasima, moguće je predstaviti poruku kampanje usko ciljanim grupama korisnika, a oni zauzvrat dobijaju informaciju o proizvodu/usluzi koja ih zaista zanima.
  • Plasiranje informacija u različitim oblicima,  na različite načine se može ispoljiti kreativnost u kampanji ,kroz tekstove, fotografije, embedovane linkove, video snimke.
  • Povećanje svesti o brendu je važno kako za poznate, tako i za nove brendove na tržištu. Uz dobro odabrane alate za oglašavanje na Facebooku, brzo se dolazi do ciljne populacije koja se upoznaje sa brendom i pretvara kvalitetnim sadržajem u populaciju potencijalnih potrošača.
  • Stvaranje lojalnog odnosa sa fanovima kroz kvalitetan sadržaj i atraktivne ponude koje će im biti prilagođene i zanimljive je jedan od glavnih ciljeva kampanje.

Facebook oglasi

Prednosti Facebook oglašavanja ogledaju se u mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljnoj grupi, mogućnosti preciznog targetovanja ciljne grupe po geografskoj lokaciji, demografskim podacima i interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja ovih poruka i mogućnosti praćenja detaljne statistike o broju dosegnutih korisnika, ceni klika i uspešnosti kampanje uopšte.

Facebook oglasi se mogu prikazati na News Feed-u korisnika kao Sponsored Posts ili sa desne strane u koloni jedan ispod drugog. Klikom na njih korisnik odlazi na Facebook stranicu brenda ili neku drugu adresu na internetu (npr. na web sajt). Jednom posebnom sinergijom – dobrim oglasom, kvalitetnom stranicom i dobrim sadržajem dobijamo željeni rezultat.

Svako će kliknuti na oglas koji se po nečemu izdvaja od drugih i ukoliko stranica na koju oglas vodi pruža konkretne informacije i još poneki zanimljiv sadržaj vezan za brend (što je deo kampanje koja se bavi kreiranjem i osmišljavanjem postova na stranici). Korisnik će tu rado provesti neko vreme, lajkovaće stranicu, a ukoliko mu vaše usluge nisu trenutno potrebne, sigurno će vas se setiti sledeći put kada mu zatreba proizvod ili usluga koju nudite.

Call Now Button